Door de fusie kunnen producenten van tv-programma's voor nog meer diensten terecht bij Studio Vandevorm. Voorheen lag de nadruk met name op broadcast design, nu is daar bijvoorbeeld ook kleurcorrectie aan toegevoegd. En zo is Studio Vandevorm een zogenaamde one-stop-shop op het gebied van visuele communicatie geworden.
Direct inspelen
Creative Director Ruben Pol van voorheen Holypoly is enthousiast: "De markt verandert snel. Door onze dienstverlening waar nodig bij te sturen of uit te breiden kunnen we direct inspelen op de groeiende vraag naar visuele communicatie voor uiteenlopende platformen."
Scoren met content
Vandevorm springt ook in op de groeiende vraag vanuit merken om visueel sterke content toe te voegen aan de marketingcommunicatiemix. Een logische stap volgens managing director Mark Goedmakers: "Marketing- en communicatieafdelingen willen scoren met content. De vraag naar kwaliteit en diversiteit in de contentmix blijft stijgen. Er zijn specialisten nodig. Het is fijn om een vaste contentpartner te hebben die je problemen begrijpt en weet hoe de doelgroep visueel geprikkeld wordt. Die partner willen wij zijn.”