Arjen Lubach is niet te spreken over de service van internetwinkel Coolblue en het bezorgsysteem van PostNL. Via Youtube spreekt hij de twee bedrijven aan.
Met een zelfgemaakt filmpje op zijn YouTube-kanaal lucht Lubach z'n hart.
Bestelling
Na een waarschuwing vooraf doet Arjen zijn verhaal. Hij had een bestelling gedaan bij Coolblue die maandagochtend afgeleverd zou worden. Daarom besloot hij thuis te wachten en een al gemaakte werkafspraak te verzetten. De bezorgdienst kwam echter niet waardoor hij zichzelf gedwongen zag nog een afspraak af te zeggen. Ook kon hij thuis niet werken omdat hij voor zijn klus een koptelefoon moest dragen, wat het onmogelijk zou maken de deurbel te horen.
"Niet thuis"
Tot zijn verbazing en irritatie kreeg hij later die middag een mail van Coolblue met de mededeling dat PostNL langs was geweest maar het pakket niet af had kunnen geven. Toen Arjen probeerde met PostNL te bellen in de hoop dat de bezorger alsnog langs kon rijden, kreeg hij te horen dat ze toch echt maar één keer per dag langskomen. Een vreemde mededeling, constateerde Lubach, want er was niet eens zo'n overbekend oranje kaartje door de brievenbus gedaan.
Gemiste inkomsten
Aan het eind van de dag stond Lubach letterlijk en figuurlijk met lege handen. Hij had zijn pakket niet, moet opnieuw een dag vrij houden voor de bezorging en heeft door al het gedoe een hele dag niet kunnen werken. De komiek vraagt zich in zijn YouTube-filmpje af op wie hij die gemiste inkomsten kan verhalen.