laten we voorzichtig zeggen dat #DitIsM nog een beetje z'n draai moet vinden 🙄
— ★ govertschilling (@govertschilling) March 30, 2020
#DitisM. Met een te lang pratende en slecht luisterende Margriet.
— Erik Schaap (@Eriksgaap) March 30, 2020
Ik mis DWDD nu al.
Oei wat een rommelig gesprek met 3 zulke goede gasten over #corona. Jammer want onderwerpen als testen, wie zit aan het roer en VS belangrijk. Margriet teveel zelf aan het woord... Even opwarmen nog.... #DitIsM
— Stine (@Stine__Jensen) March 30, 2020
Je zal Matthijs van Nieuwkerk maar op moeten volgen.
— Ruben v Koningsveld (@RvanKoningsveld) March 30, 2020
Op het #dwdd tijdstip.
Wees geduldig, wees genadig. Geef het tijd.
Wie weet is Margriet van der Linden de nieuwe Sonja Barend.
Iedereen moet leren en groeien.#DitIsM
Jinek en het coronalied
Actualiteiten werden ook maandag weer het best bekeken met als uitschieter het Journaal van 8 uur met 3 miljoen kijkers. Daarna volgden zo'n beetje alle programma's op NPO 1. Naar Spoorloos keken 1,7 mensen, Radar trok 1,6 miljoen kijkers. Op1 trok aardig wat meer kijkers dan Jinek (1,5 miljoen vs 941.000 miljoen). En dat terwijl ze de première van het coronalied had. Na afloop waren de meningen verdeeld.
Ik zit nu dus met dat #Coronalied in mijn hoofd. Het is wel eens beter met me gegaan. #jinek
— Hans van Tellingen (@hansvantelling) March 30, 2020
#Jinek #coronalied Ik vind hem mooi, ik vind het inititief ook heel mooi! 💪🏻😃
— Debbie (@deanja81) March 30, 2020
Verveling slaat bij veel mensen toe, mensen afkraken is dan vaak een favo bezigheid heb ik het idee...
"Dat negatieve, op voorhand al, dat is iets wat niet bij mij past", aldus Ellie Lust over het veelbesproken #coronalied. "Ik hoop dat iedereen die negatief was, dat beeld gaat bijstellen. Als dat niet zo is, denk ik: neem nog een augurk", aldus de oud-politieagente bij #Jinek. pic.twitter.com/x18jItl3qp
— Jinek (@Jinek_RTL) March 30, 2020
Veronica Inside
Chateau Meiland deed goede zaken voor SBS6 met 1,2 miljoen kijkers. Dat is net zoveel als Martijn Krabbé met Kopen zonder kijken op RTL 4. Veronica trok 646.000 kijkers met Veronica Inside. En daar was het business at usual.
Behoorlijk plat vanavond.#veronicainside
— Nelly M. (@nepplaisanterie) March 30, 2020