Meest irritante reclames...

Deze BN'ers maken kans op een Loden Leeuw

17 november 2020 14:48 | amusement | Door Jef Willemsen

© Screenshot YouTube
Radar heeft de nominaties bekend gemaakt van de Loden Leeuw, de jaarlijkse verkiezing voor de meest irritante televisiereclames.

Naast de prijs voor de meest irritante commercial is er ook een award voor de meest irritante BN'er in een reclame. 

Martien en co

Het blijkt een bont gezelschap te zijn van veelvuldig voorbijkomende gezichten in de reclameblokken. Martien Meiland is in de running voor zijn 'bingo, bingo, bingo!' reclame voor de Vriendenloterij, Paul Haenen en zijn typetjes kregen een nominatie voor de Pricewise commercials, Andy 'Koning Toto' van der Meijde is ook in de race en de ABN Amro-spotjes van Mark Rietman schoten kijkers ook in het verkeerde keelgat.

Ik ga stuc

Opvallende nieuwkomer onder de slecht ontvangen reclames is de nieuwe campagne van de Lidl met Thomas Acda als onbeholpen stucadoor en zijn buurman Sergio IJssel in de Lidl flat waar altijd wel iets stuk of stuc gaat.

Stemmen

De ‘winnaars’ in beide categorieën worden bekendgemaakt in de uitzending van Radar op maandag 30 november. Tot die tijd kan gestemd worden via de Loden Leeuw-website.

Meer over