De 'roast' van Justin Bieber trok woensdagavond in Nederland 190.000 kijkers. Voor ons eigen Comedy Central is dat een heel aardige score.
De roast van tieneridool Justin Bieber was op 1 april om 22.00 uur te zien op de Nederlandse televisie. Comedy Central trok er 190.000 nieuwsgierige kijkers mee. Een heel verschil met de 4,4 miljoen kijkers in Amerika, maar toch zal het Nederlandse Comedy Central wel tevreden zijn met deze cijfers.
Comedy Central
Voor de kleine tv-zender is 190.000 kijkers een goede score. Geen enkel ander programma trok afgelopen week zo veel kijkers op Comedy Central, blijkt uit de gegevens van SKO. Het lijkt erop dat de zender er goed aan heeft gedaan om de roast op de late avond uit te zenden, want de programma's vanaf 22.00 uur worden vaak relatief goed bekeken.
Popcorn
Kijkers hebben genoten van de roast:
*justin bieber roast kijken, popcorn pakken, wijn inschenken, handjes in elkaar vouwen* #BieberRoast
— Kim (@Kim_Amsterdam) 1 april 2015
Ik ga de Roast of Justin Bieber kijken: WIL HEM ZIEN LIJDEN ♥♥♥♥ XD
— Roy Schoonderwoerd (@TheKitsuneKami) 1 april 2015
Pff the roast off Justin Bieber was zo goed dat ik al 3 uur met een glimlach op me gezicht loop.
— Marshall Mathers. (@HalloSukkels) 2 april 2015
Lees ook:
In Amerika scoorde de uitzending 4,4 miljoen kijkers.