RTL Late Night had verwacht dat de One Direction-special van RTL Late Night slecht zou worden bekeken. De lage kijkcijfers vallen volgens de zender absoluut niet tegen.
De One Direction-special van RTL Late Night werd maandag 7 december door een wat magere 881.000 mensen bekeken. RTL zag de lage kijkcijfers aankomen, omdat ze zich ''realiseerden dat je hiermee een iets andere doelgroep aanspreekt dan de reguliere Late Night-doelgroep'', meldt de zender aan Metro.
RTL Late Night
RTL vindt het geweldig wat ze met de uitzending teweeg hebben gebracht, op de sociale media werd er massaal over de special gesproken.
''Het is tenslotte ook uniek om de populairste boyband van de wereld te gast te hebben'', vertelt een woordvoerster van de zender. ''En dat je daarmee andere doelgroepen bereikt, is voor het programma heel goed. Wie het totaalplaatje overziet, zal concluderen dat dit hele traject geslaagd is.''
De tienermeisjes vonden de uitzending geweldig, al waren de ouders er minder blij mee.