Miljoenen fans kregen eindelijk waar ze zo lang op hadden gewacht: de eerste nieuwe aflevering van Wie Is De Mol?
De bijbehorende Wie Is De Mol?-app raakte voor de uitzending al overbelast, zo vaak werd die gedownload. En de aflevering zelf viel ook niet tegen. De kandidaten wisten geen enkele euro in de pot te spelen en de eerste afvaller in Sri Lanka was Pieter Derks.
2,5 miljoen kijkers voor aflevering 1 Wie is de Mol? Wow! Mijn nieuwjaarskater is als sneeuw voor de zon verdwenen. #widm
— art rooijakkers (@artrooijakkers) 2 januari 2015
En het zoeken naar verborgen aanwijzingen is weer in volle gang.
Hmmm... @carolinahd heeft nagels in de kleuren van de mol... #WIDM
— Maurice Wijnen (@mauricewijnen) 1 januari 2015
Stop maar met zoeken. I got him. #WIDM pic.twitter.com/oPezMAXyhV
— Jordi v/d Bovenkamp (@JOR_ID) 1 januari 2015
Sneeuwwitje
Wie Is De Mol? was niet het best bekeken programma van 1 januari, die eer ging naar het Journaal van 20.00 uur (2,7 miljoen). RTL 4 had ook een paar knallers te pakken op de eerste dag van het nieuwe jaar. Behalve GTST (1,8 miljoen) waren dat de Postcode Loterij Kanjer Nieuwjaarsshow (1,8 miljoen) en de film Sneeuwwitje en de 7 Kleine Mensen (1,7 miljoen).
Wat een heerlijke hysterie op RTL4 waar een blik BN'ers open getrokken is voor een eigentijdse versie van #Sneeuwwitje @AlexKlaasenFans
— AaltsjeD (@AaltsjeD) 1 januari 2015
Zit ik opeens #Sneeuwwitje te kijken. En of het aan de champagne ligt weet ik niet maar het is best vermakelijk. #rtl4
— Ruud Schepers (@RuudSchepers89) 1 januari 2015
Floortje Naar het Einde van de Wereld
Floortje Dessing begon aan een nieuw seizoen van Floortje Naar het Einde van de Wereld en scoorde daarmee een keurige 1,5 miljoen kijkers. Ze volgde een gezin in Tanzania dat al 14 jaar op reis was in een auto. En dat werkte inspirerend.
Mochten wij ooit de jackpot van iets winnen gaan wij ook op wereldreis met een auto! Wauw #floortjenaarheteindevandewereld
— Kim Bloemen-Joosten (@KiMJoosten) 1 januari 2015
Er wordt hier al een geschikte auto uitgezocht en dan gaan we ook! #floortjenaarheteindevandewereld zo bijzonder mooi programma!
— Marieke Veenstra (@Marieketing) 1 januari 2015