Ik kan zelf nu even niet kijken maar laat me weten of ik het goed doe! Ben benieuwd! 😂❤️ #slimstemens #deslimste
— Rutger Vink (@rutgervink) December 23, 2019
Weer tijd voor één van de leukere programma's op tv 💪#deslimstemens
— Anita van Antwerpen (@AnitavAntwerpen) December 23, 2019
Maarten van Rossem zit retorisch ongeveer op 't niveau van mijn 16-jarige dochter ... die vindt ook alles stom ... #deslimstemens
— Lagonda Blogger🔮 (@Lagonda_Blogger) December 23, 2019
Chateau Meiland
Nog beter scoorde Het geheime dagboek van Hendrik Groen met 1,6 miljoen kijkers en de kerstaflevering van Chateau Meiland was goed voor 1,2 miljoen kijkers. Daar is de boel inmiddels versierd en kwamen de gasten binnendruppelen. Het Frans van Martien houdt nog steeds niet over.
'het plureet weer' 🌧️😂#chateauMeiland
— Hans Berends (@berentjes) December 23, 2019
Wat een familie. Wat een heisa. Wat een chaos. En dan de ene na de andere ‘une catastrophe’. Het is fantastisch! #ChateauMeiland #SBS6
— Rob van den Broek (@rjlvandenbroek) December 23, 2019
#chateauMeiland . Onovertroffen. Dit valt niet te beschrijven. Ik heb me rot gelachen
— BettyV (@BettyV66184629) December 23, 2019
Bureau Burgwallen
Nog meer programma's die het goed deden deze maandag: DWDD University trok 695.000 kijkers en De kracht van de kringloopwinkel was goed voor 670.000. Margriet van der Linden presenteerde op het tijdstip van Pauw haar tijdelijke programma Mensen met M waarin ze twee mensen portretteert (520.000). Bureau Burgwallen was toe aan de laatste aflevering en dat werd gezien door 613.000 kijkers.
<p;>#bureauburgwallen ik heb er van genoten mooi gemaakt top!! jammer dat dit de laatste aflevering was
— @jurgenhofs1967 (@jurgenhofs) December 23, 2019
Ik had al veel respect voor de @Politie . Na het zien van #bureauburgwallen is dat alleen maar toegenomen. #respect en veel dank dat jullie je elke dag inzetten voor een #veiliger Nederland.
— Dennis van Bree (@d_vanbree) December 23, 2019
“Goedenavond” zegt Jan. “Hou je bek” zegt de wildplasser 🙈#bureauburgwallen
— Sonja Timmer (@only_sony) December 23, 2019