Alle narigheid van de wereld even een paar seconden aan de kant, en ouderwets van #LoekideLeeuw genieten. Simpel is vaak het fijnst. Dank je wel STER!
— 2eHands020 (@020SecondHand) 30 januari 2019
Voor de eerste keer in mijn leven de ster reclame teruggekeken! #loekideleeuw #asjemenou
— Astroland🔭 (@astrolandNL) 30 januari 2019
Ademnoot
Loeki werd dus goed bekeken, maar net niet zo goed als Tussen kunst & kitsch dat 1,7 miljoen kijkers trok. Het daaropvolgende eenmalige programma Ademnoot, een donateuractie voor het Longfonds kwam niet verder dan 715.000. Maar gelukkig kwamen er wel 4017 donateurs bij.
Mooi muzikaal programma op @NPO1 #ademnoot veel positieve aandacht voor @Longfonds en al die mensen die een #longaandoening hebben #koor #Sing
— JoyceVisio (@JoyceVisio) 30 januari 2019
Het doel is prachtig, maar het verkrachten van muzieknummers hoeft van mij nou weer niet..#ademnoot
— Mars (@MarcelScheening) 30 januari 2019
Jinek
Op hetzelfde tijdstip trok Mr. Frank Visser rijdt visite 799.000 kijkers en deed de zender het dus iets beter dan NPO 1. Natasja Froger deed 666.000 met het adoptieprogramma Met open armen op RTL 4. Op de late avond trok de weer helemaal fitte Jinek bijna 1 miljoen kijkers. RTL late night trok op hetzelfde moment 221.000 kijkers.
Wat is Eva toch verdomd goed #Jinek
— Edwin van Welie (@EdwinVanWelie) 31 januari 2019
Dit is het beste praatprogamma van de nederlandse tv. Krachtig smaakvol en soms humor. @JinekLive #jinek pic.twitter.com/OTAMUMkkUL
— MrJ (@MrJSeeYouNext) 31 januari 2019