Bovenaan vinden we dit keer weer het Journaal van 20:00 uur met 1,2 miljoen kijkers.
EK
NOS Studio Fußball heeft duidelijk last van het feit dat er geen wedstrijden waren. 576.000 kijkers zagen de aflevering die verschoven was naar eerder op de avond namelijk 21:30 uur. Vandaag Inside Oranje doet het beter om 23:00 uur, waarop Studio Fußball meestal te zien is met 674.000 kijkers.
Gaan we nou dit hele programma naar een data analist zitten luisteren over zaken die niemand iets interesseren #studiofußball
— Bob Kl. (@Bob_Kl80) June 27, 2024
Wat een gewauwel van die data analist?tjongejonge wie zit daar nou serieus op te wachten … Memphis , Xavi etc spelen gewoon zwaar K.t dat is de enige juiste analyse #studiofußball
— Bob Kl. (@Bob_Kl80) June 27, 2024
Zelfs al is er geen voetbal, dan is er nog voetbal, bijvoorbeeld omdat ook zinloze informatie moet worden gemeld #StudioFußball #NOS #Euro2024 ?? ? Mart Smeets zou hebben gezegd: ‘Als er niks te melden is, is er niks te melden.’ pic.twitter.com/2d0BCoVu6z
— René Boekhorst (@Buckhurst) June 27, 2024
Alternatieven
RTL4 had weer een gloednieuwe aflevering van Over De Oceaan (714.000) in petto waarin de deelnemers gesprekken hadden over hun libido en ze in een storm terecht kwamen. De herhaling van Floortje terug naar het einde van de wereld (719.000) zat op primetime op NPO1 en scoort dus ook prima.
Ik vind #OverDeOceaan op @RTL4 echt een geweldig programma!
— Patricia Faaij ??? en ? (@PatriesFaaij) June 27, 2024
Pfff wat ben je dan klein en nietig #overdeoceaan #storm #onweer
— ????? Danny ????? (@Guppie19833) June 27, 2024
Oooh dood eng zo'n bliksem storm #overdeoceaan
— Mrs.Callen-McGarrett (@Ilse_Futbolista) June 27, 2024
Had graag nog wel meer willen zien van die storm waar ze door heen moesten varen, misschien volgende week nog een deel ervan????. Jammer dat het alweer bijna voorbij is..#overdeoceaan
— ??????? ? (@Justtdebb) June 27, 2024
Mindere cijfers
Het Jachtseizoen draaide in een special de rollen om en kwam met Het Vluchtseizoen waarin het team van StukTV zelf op de vlucht ging. De cijfers houden niet over met 327.000 kijkers. Ook de laatste aflevering van Deze week in de Reclame (369.000) zijn niet denderend.
* De kijkcijfers uit dit artikel, komen van Tina Nijkamp. Deze kijkcijferkenner publiceert iedere dag de meest opvallende cijfers op haar account op Instagram @tinanijkamp.Jammer dat ze van #HetVluchtseizoen een soort #Hunted na doen ipv het echte #HetJachtseizoen.. Vooral die hoofdkantoor en die Mark zijn erg overbodig. Maar alles om de programma tijd mee te vullen #SBS6 #Vluchtseizoen #Jachtseizoen #StukTV
— Steve ? (@iSpotz) June 28, 2024