RTL 4 beleefde een prima avond. GTST scoorde 858.000 kijkers voordat Chantal na zeven weken vol make-overs, ontroerende verhalen en vrolijk gekibbel de deuren van haar beauty camper sloot. Vervolgens deed Rooijakkers over de vloer met de immer aimabele Francis van Broekhuizen sterke zaken: 1 miljoen kijkers genoten van haar levensverhaal. Beau sloot de avond af met 946.000 kijkers.
Tranen in mijn ogen....
— Tara's Dolce Vita (@TarasDolceVita) April 21, 2021
Hoe verdrietig dat die mevrouw zo eenzaam is...
Maar wat doen jullie dit goed! @FredvanLeer @lecolook @chantaljanzen
#ChantalsBeautyCamper
Zit Hetty nog te wachten op bezoek? Anders kan ik haar heus wel een keer opzoeken daar #ChantalsBeautyCamper
— Only Sony (@only_sony) April 21, 2021
@chantaljanzen wat ben je toch mooi 😍😍. En mevrouw Hetty, geweldig ❤️ #ChantalsBeautyCamper
— Maaike van den Eijnden (@Ekiaam1987) April 21, 2021
SBS rond het half miljoen
SBS 6 bungelt onderaan de kijkcijfer top 25 met haar primetime programmering die voor het eerst sinds weken weer te zien was. De voortdurende onderbrekingen voor de Champions League helpen de zender niet om een vaste kijkerskring op te bouwen voor titels als Kinderen kopen een huis en De Mol's hoop die daardoor respectievelijk 580.000 en 533.000 kijkers wisten te bereiken.
Leuk format, #KinderenKopenEenHuis. Kinderen die eigenlijk niet willen verhuizen, gaan een huis uitzoeken en na het tekenen van het contract, zien de ouders het huis pas. Bijzonder, vroeger hadden wij helemaal niks te willen. De mening van kinderen deed er helemaal niet toe.
— Susanne (@suusonline) April 21, 2021
Deze kinderen kunnen niet kiezen,
— Jolin 👑 (@macbethertje) April 21, 2021
het gaat alle kanten op #kinderenkopeneenhuis
#kinderenkopeneenhuis Het klap stuk moet denk ik nog komen want deze 2 huizen zijn waardeloos. Wat een onsympathieke vader trouwens met zijn zogenaamd grappige dreigementen
— Marchien Smeenge (@moetdat1955) April 21, 2021
Oogappels op 1
NPO 1 was woensdagavond hofleverancier van de best bekeken programma's. Oogappels was om 20.30 uur het meest in trek met 1,23 miljoen kijkers. Daarna verloor de zender heel wat kijkers toen Patrick Lodiers begon met Leven voor de dood. Zo'n 625.000 kijkers zagen de mooie, maar ingrijpende reportagereeks over mensen die openlijk overwegen vroegtijdig uit het leven te stappen. Op1 wist vervolgens 892.000 mensen bij te praten.
Hahaha #loesluca gaat echt nog wél met haar tijd mee! LHBTIQA #oogappels
— Kees Kortmulder (@Just_in_Kees) April 21, 2021
Whahaha groepsapp voor de chlamydia test, wie wil⁉️#oogappels
— 075kitty (@075kitty) April 21, 2021
Ik vind het echt héél raar dat Dina Nina in huis neemt. Maar echt heel raar. #oogappels
— Mehc (@mehc) April 21, 2021