Dat is een aardige opsteker voor zowel de talentenjacht als de zender, naar de finale van het vorige seizoen keken 'slechts' 1.5 miljoen mensen. Wellicht waren kijkers benieuwd hoe Anouk het zou doen als debuterend kindercoach. Ze werden niet teleurgesteld. Later op de avond profiteerde RTL Late Night enigszins van de kijkershausse: 747.000 van hen bleven plakken.
Lees ook:
OMG. Dat kleine jongetje dat ‘Kleine Jongen’ zingt bij #TheVoiceKids daar kan je toch alleen maar een hele grote glimlach van krijgen! 😍
— Liss (@M2punt0) 1 maart 2019
Mag Anouk altijd bij #tvk? Heel tof om deze kant van haar te zien.
— Kirsten (@Kirstenschrijft) 1 maart 2019
Kunnen sommige ouders geen televisieverbod krijgen?? Wat een overdreven aanstellerig gedoe zeg voor/tijdens/na het optreden van hun kind...... #TheVoiceKids
— Mark (@mark21372) 1 maart 2019
#TheVoiceKids Silver is de nieuwe goud !!!
— Elaine Leigh (@elaineinholland) 1 maart 2019
Flikken Maastricht sluit af
NPO 1 maakte goede kans RTL voorbij te streven met de laatste aflevering van het dertiende seizoen Flikken Maastricht. Uiteindelijk zagen 1.37 miljoen mensen hoe een vogelvrije Eva en Wolfs op eigen houtje een gevaarlijke missie klaarden. Op social media waren de fans enigszins verdeeld door de ontknoping die uitliep op een vrij open einde wat wel volop ruimte bood voor speculaties over het komende seizoen. Daarna dook Ivo Niehe's TV Show onder de miljoengrens met 853.000 kijkers. Jinek krabbelde op de late avond op naar 948.000 kijkers.
Ik kan er alleen nog niet over uit dat dit de laatste was van #FlikkenMaastricht. Daar gaat mijn favoriete begin van het weekend. 😢
— Ilse (@zenoemenmeIlse) 1 maart 2019
Wat een laatste aflevering van #FlikkenMaastricht. Chapeau voor @angelaschijf, @VictorReinier, @OdaSpelbos & @sergioromeroij. Op naar het volgende seizoen! ❤️
— Ilse (@zenoemenmeIlse) 1 maart 2019
Laatste aflevering van #flikkenmaastricht eindigt met het prachtige You Want It Darker van Leonard Cohen, toch wel een mooie rode draad d.m.v. de opstapelende kommer en kwel van dit seizoen.
— 🍀⚡ J.D. ⚡🍀 (@goalissoul) 1 maart 2019
Had niet zo'n open einde verwacht. Dus het word weer snakken naar het volgende seizoen?
Veronica Inside versus Business Class
In de luwte van het kijkcijfergeweld vond op Veronica een bijzondere crossover plaats tussen Veronica inside en Business class, het inmiddels klassiek geworden zondagochtendprogramma van Harry Mens waar René van der Gijp geregeld smakelijk om moet lachen. René geniet vooral als er wijn geproefd gaat worden en laat nou net de wijnkenner van de show in het publiek zitten! Daar moest op gedronken worden.
Uhm die wijnkenner van #businessclass, Wietze nog wat, zit gewoon in het publiek. Die bolle met bril.... dat wordt dus lachen zo. #veronicainside
— \m/€T@@L (@metaalarbeider) 1 maart 2019
Net of ze niet wisten dat die wijnpino erbij zat. Begint net zo nep als businessclass te worden. #veronicainside
— 1908Legend (@1908Legend) 1 maart 2019
Rene spoelt die wijn wel lekker weg.#veronicainside
— ML (@MatroosLegende) 1 maart 2019