Gruwelijke finale van #hunted #huntednl Grote verbetering tov vorig jaar!
— Elianne Gräffner (@Edianme) November 25, 2019
Waarom kijken er geen twee miljoen mensen naar #hunted? Spannender dan #wieisdemol en #ExpeditieRobinson! Wat een finale!
— Johnny (@Johnnyl2) November 25, 2019
Wat een te gekke finale zeg!!
— 𝙼𝚊𝚊𝚒𝚔𝚎 (@maaikeologie) November 26, 2019
Gefeliciteerd Juul en Koen 🎉#huntednl #hunted
De wereld draait door
Ook deze maandag was Het geheime dagboek van Hendrik Groen weer het best bekeken programma van de avond met 1,8 miljoen kijkers, gevolgd door Droomhuis gezocht met 1,6 miljoen. Radar was goed voor 1,5 miljoen en DWDD had er 1,2 miljoen. Het programma van Matthijs van Nieuwkerk maakte er een speciale aflevering van met een ode aan Ramses Shaffy die alweer bijna tien jaar geleden overleed.
Erg genoten en prachtige hommage Ramses #dwdd
— Claudia (@ClaudiaRefos) November 25, 2019
Als er één artiest was die de kracht van authenticiteit belichaamde.. Koning Ramses 👑 Je voelt 't verschil met alle goedbedoelde uitvoeringen bij #dwdd #RAMSES pic.twitter.com/XyiDcd9TWu
— keesjan dijkstra (@KeesJD) November 25, 2019
Rotjochies
Op RTL 4 scoorde Voor hetzelfde geld 715.000 kijkers, Bureau Burgwallen deed het weer prima bij SBS met 712.000. NPO 2 zond de IDFA-documentaire Rotjochies uit, over onhandelbare tieners die als laatste redmiddel naar Frankrijk worden gestuurd om daar aan een huis te bouwen en hopelijk te veranderen.
Aauuu, wat een pijnlijke (maar sterke) documentaire. Ik snak naar een lichtpuntje. #rotjochies.
— Klaas de Zwaan (@klaasdezwaan) November 25, 2019
Elk huisje heeft z’n kruisje, maar wat een ingrijpende documentaire #rotjochies . Alle respect naar Jeugdzorg, GGD en dat soort instanties waar absoluut niet op bezuinigd mag worden, maar juist verbeterd moet worden. Ga dat zien!
— Virgillia (@vivavur) November 25, 2019
Wat een prachtdocu. #rotjochies
— Liesbeth de Moor (@MoorLiesbeth) November 25, 2019