Met die score is De grote kleine treinen competitie met afstand het best bekeken amusementsprogramma van de avond.
NPO 1 scoort
Dankzij de MAX-hit waarin bitter weinig gebeurt maar des te meer te beleven valt is NPO 1 marktleider op primetime. 70 jaar televisie hield vervolgens een niet onaardige 871.000 kijkers vast en ook Op1 had een prima avond met 843.000 kijkers.
Wat is het toch n heerlijk programma #kleinetreinen van @OmroepMAX
— Thea Fillekes (@Doortje1403) October 20, 2021
En Berlijn….super gemaakt door team blauw
Dit is werkelijk waar fantastisch. Nog nooit zo fomo gehad. #kleinetreinen
— Guido. (@koninggido) October 20, 2021
Dit is nou echt iets waar ik eens aan mee zou moeten doen. Ik ben een kei in modelbouwen, al zeg ik het zelf.
— A R I N K A 💙 (@Arinkaaaah) October 20, 2021
Maar ik zie dus nooit eens een oproep voor zulke programma's... Dus dan maar genieten van de creativiteit van anderen. 🥰
#Kleinetreinen
RTL 4 stabiel
RTL 4 moet genoegen nemen met zilver op primetime. Waar GTST de avond opende met een voor de soap alles behalve beroerde 770.000 kijkers, stootte Het perfecte plaatje door naar 1 miljoen kijkers, dezelfde kijkdichtheid als tijdens het debuut van de fotowedstrijd een week eerder. Kijkers bleven echter niet zo massaal zitten voor Jinek dat uitkwam op 556.000 kijkers.
Frits is van maestro. Dus daarom staat die al in me top. En dan maakt die nog toppe fotos ook. #hetperfecteplaatje
— RFGFotografie (@RFGFotografie) October 20, 2021
Hoe kan ik even snel BN-er worden om in de volgende serie van #Hetperfecteplaatje te komen? Of is het tijd voor een niet BN editie? Ik geef me op!
— Cindy Wilmink (@w8eens) October 20, 2021
Wat gaan ze allemaal creatief om met deze Romeinse foto opdracht 😍 ...zo tof #hetperfecteplaatje
— 🧁🍒Prinses Loulou🍒🧁 (@sweet_loulou82) October 20, 2021
Boerderij Van Dorst op 3
Het brons op primetime is voor Boerderij Van Dorst waarin Raven ditmaal voor het oog van 685.000 kijkers de Vlaamse shockschrijver Herman Brusselmans en de getroubleerde influencer Koen Kardashian op bezoek kreeg. Het leverde memorabele televisie op die meer in trek was dan Steenrijk, straatarm dat op SBS 6 527.000 kijkers boeide. De tweede aflevering van Viktor Brands Je huis op orde hield de eer hoog met 525.000 kijkers.
1 miniplekje voor de katten want ze ownen niet de hele kamer. Ik wens ze succes hahaha #jehuisoporde
— Saskia (@saskia86) October 20, 2021
Bij mensen die het wél willen maar niet kunnen/waarbij het niet lukt; is er dan echt niemand in de omgeving die ingrijpt of ze wil helpen? #jehuisoporde #JHOO
— Jeske Troost (@Jesseflessiiee) October 20, 2021
Heb je een hele loods vol "spullen' ga je elke tekening beoordelen of het wegkan. Hoe lang duurt dit programma...3 jaar? #jehuisoporde
— R o a d y (@de_buitendienst) October 20, 2021