In Iedereen kan het! werden zes jonge ondernemers gevolgd in hun pogingen kans te maken op 500.000 euro voor hun duurzame innovatie.
NPO 1 scoort minder
De special, met onder meer Helga van Leur, had een gedroomde lead in. Na het Acht uur journaal, goed voor 2,1 miljoen kijkers werd een nieuwe Tussen kunst en kitsch uitgezonden die maar liefst 1,8 miljoen kijkers scoorde. Maar toen kwam Iedereen kan het! en daarmee kelderde het gemiddelde kijkcijferaantal naar 724.000. Voor NPO 1-begrippen pijnlijk laag. Op1 sloot de avond af met 932.000.
Om blij van te worden, #iedereenkanhet Heel inspirerend!
— intr🪐versum (@Introversum1) February 24, 2021
Soo.. biologisch afbreekbare printplaten op 2! (En terecht!) en de hoofdprijs verpakkingen uit zeewier... #iedereenkanhet #greenchallenge 👍🏻💪🏼
— Ingrid 🧴👏🏻 (@Ingridodl) February 24, 2021
Ik word steeds meer fan van @CarrieTenNapel. Fantastisch presentatie van #iedereenkanhet bij @OmroepMAX
— Robert de Bruin (@RobertBruin) February 24, 2021
Bye bye Brut
RTL 4 heeft haar eigen zorgenkindjes. De zender kwam op primetime niet eens in de buurt van het miljoen. GTST strandde op 755.000 kijkers en de verbijsterende start van Bouwval gezocht kwam ook niet verder dan 784.000 kijkers. De slotaflevering van het steevast matig bekeken Brut noteerde 637.000 kijkers. Jinek zorgde nog enigszins voor een opsteker op de late avond met 947.000 kijkers.
Bouwval blijft bouwval... deze 55 minuten van je leven krijg je nooit meer terug. 🤪#bouwvalgezocht
— Gert (@Gert66699882) February 24, 2021
Ik begin te snappen waarom Natascha Froger dit presenteert! Emo tv. Komt Robert ten Brink zo meteen ook nog?? #bouwvalgezocht
— Tieme (@Santes01) February 24, 2021
Wat is dit voor rare aflevering? Ze zijn niet meer bij elkaar? Bob gaat de caravans inspecteren? #huh #bouwvalgezocht
— Lianne van Veen (@Liedje87) February 24, 2021
NPO 3 tuft door
SBS 6 offerde haar programmerng op aan Champions League voetbal en dat leverde over de hele linie een slordige 600.000 kijkers op voor het treffen tussen Atalanta Bergamo en Real Madrid. Topscoorder onder de kleinere zenders was NPO 3, dankzij de realityserie Meiden die rijden. De slotaflevering smaakte naar meer, vonden veel van de 672.000 kijkers.
wat een topprogramma! ik ga ze missen. op naar seizoen 2 wat mij betreft! en vergeet niet dat je kunt stemmen voor de televizierring#MeidenDieRijden #powned
— niec (@nniieecc) February 24, 2021
Aaaaah, laatste aflevering van #meidendierijden 😭. Wat was het leuk! Respect voor de trucksters en stiekem een beetje jaloers 😊
— Elja Beld (@Beldie22) February 24, 2021
Wat een fantastisch programma #Meidendierijden mooi om te zien dat er ook zat vrouwen op de truck zitten. Ik hoop dat er een 2e seizoen komt pic.twitter.com/HsHcVdgbBH
— Sneeuwb✴ll (@Sneeuwballl) February 24, 2021