Ondanks geduchte concurrentie bleek de allerlaatste aflevering van Smaakt naar meer in trek. De Heel Holland bakt spinoff trok 1.46 miljoen kijkers.
Daarmee is het 't best bekeken amusementsprogramma van de avond, al deed DNA Onbekend het daar vlak voor met 1.43 miljoen verre van slecht. In de slotaflevering van het bakpraatprogramma werd teruggeblikt op de finale met winnares Annemarie, alle kandidaten en de tweekoppige jury. Voor de gelegenheid had presentator André van Duin zelf wat lekkers gebakken: een heuse fototaart. Dat bleek echter weinig meer dan cake met slagroom en een afgedrukte foto erop. De kijkers smulden hoe dan ook.
En tussen de bedrijven door werden zelfs veelgestelde vragen beantwoord...
All-In Kitchen bescheiden van start
Over bakken en braden gesproken, RTL 5 lanceerde de nieuwe, komische serie All-In kitchen. In deze spin-off van pokerserie Bluf proberen de piepkleine player Tjé (Géza Weisz) en de onnozele schlemiel Hein (Javier Guzman) een noodlijdend restaurant te runnen. RTL 5 zond twee afleveringen uit die ondanks de sterke lead in van Samantha en Michael: Enkeltje Torremolinos (439.000 kijkers) slechts 215.000 mensen wist te boeien. Niet enorm veel, maar twitterende kijkers waren in elk geval te spreken over het eindresultaat.
RTL wint van SBS 6
In de strijd tussen de grote commerciële zenders ging RTL 4 er met de winst van door. De eerste Van der Vorst ziet sterren van het seizoen scoorde 1.12 miljoen en Een dubbeltje op z'n kant was goed voor 805.000. Bij SBS wist realityserie Queens of the jungle 355.000 mensen te bereiken, maar Met de deur in huis deed het met 281.000 kijkers niet zo best. En dan bleek het BN'er huis ook nog eens érg makkelijk te raden...