Het valt me op dat de ruziemakers bij #hetspijtme meestal een kat hebben.
— 👹Tommy van de Gun©👹 (งಠ _ ಠ)ง (@Tommygunner) October 1, 2019Lees ook:
Sterren op het doek
Waar de mensen dan wel hun televisie voor aanzetten? Natuurlijk voor De wereld draait door dat 1,7 miljoen kijkers scoorde en ook Opgelicht en Opsporing verzocht waren toppers met beiden 1 miljoen kijkers. Op NPO 2 was Sterren op het doek wederom een succes. 826.000 mensen zagen hoe GTST-actrice Caroline de Bruijn werd geportretteerd. Kijkers waren vooral verbaasd over de leeftijd van Caroline. De actrice is 57, maar dat zou je niet zeggen.
Caroline = uit `62.....ONGELOOFLIJK!! Geen rimpeltje. #sterrenophetdoek
— Manon Schreuder (@SchreuderManon) October 1, 2019
Caroline is 57 jaar!! Wowww!! #sterrenophetdoek
— Dennis Mijnders (@dennismijnders) October 1, 2019
Yvonne Heemskerk ( Voorhout ) doet t maar even.
— Ed Meekel (@edmeekel1) October 1, 2019
👏👏👏#sterrenophetdoek pic.twitter.com/F2DxsuhRN7
Beau
Dan even kijken hoe het gaat met Beau en zijn nieuwe tafel. De talkshow trok 417.000 kijkers, dat is meer dan Het spijt me dat voor Beau wordt uitgezonden, dus de presentator kan tevreden zijn. En RTL 4 deed het ineens heel anders met de reclame.
Is er al reclame geweest? #beau
— Mamamia (@mamamia208) October 1, 2019
Is het reclamemoment nu aangepast bij #beau? Een kleine intro meteen na het spijt me, daarna reclame en dan de hele talkshow aaneengesloten. Daar is over nagedacht.
— Karin Musters (@musters_karin) October 1, 2019
Geweldige uitzending van Beau! Zonder reclame! 👌#beau #rtl4 #jinek
— henk van der sluis (@henrythe5th) October 1, 2019