Als je 't even niet meer weet in de finale, heb je met 'Verenigde Staten' als antwoord altijd goede kans om toch weer 20 seconden weg te spelen #deslimstemens
— Remski (@RemskiNL) January 8, 2021
Theo Koomen was er in 1988 al niet meer bij #deslimstemens #deslimste
— JAW Boersen (@JAWleestmee) January 8, 2021
#deslimstemens
— Iddo Kemp (@kemphaan050) January 8, 2021
Heerlijk
Maarten die Philip "terecht-wijsten/pest" met zijn belangrijkste interesse in t leven: een goed glas wijn
The Voice
RTL 4 beschikt op prime time uiteraard over The voice of Holland. De blind auditions zijn momenteel bezig en dat levert uiteraard keurige kijkcijfers op. In totaal keken 1.87 miljoen mensen naar de talentenjacht. Daarmee is het na De slimste mens het best bekeken amusementsprogramma van de avond. Er werd weer flink met stoelen gedraaid, met name kandidaat Job kreeg veel credits op Twitter.
Ik draai mijn stoel voor Job! #thevoiceofholland
— Zomer☀ (@Haii20202020) January 8, 2021
Kippenvel all-over #thevoice #tvoh #job #myimmortal
— Amanda (@_Amanda20_) January 8, 2021
Jinek kon mooi profiteren van het hoge aantal kijkers van The voice, dat voor haar stond geprogrammeerd. Er keken 1.2 miljoen mensen en daarmee had ze niet de populairste talkshow van de avond in handen. Er keken iets meer mensen naar M op NPO 1, namelijk 1.24 miljoen mensen. Op1 deed het beduidend minder; er stemden 962.000 mensen af op de talkshow op NPO 1.
Flikken Maastricht
Een ander kijkcijferkanon dat niet kapot is te krijgen is natuurlijk de serie Flikken Maastricht. Vrijdag ging alweer het vijftiende seizoen van start. Naar de avonturen van Wolfs en Van Dongen keken 1.69 miljoen mensen op NPO 1 en dat is dus maar net iets minder dan The voice. Het trok bovendien een stuk meer kijkers dan de start van de afgelopen twee seizoenen. Toen hing het aantal rond de 1.3 miljoen kijkers.
noem een beter duo dan floris en eva. ik wacht. #flikkenmaastricht
— edith (@benzoxreinhart) January 8, 2021
En nu even languit met een glaasje wit #flikkenmaastricht kijken
— Kris ✌ (@KristyFoppele) January 8, 2021