Reconstructie van de gemiddelde Nederlander na oudjaarsavond#widm pic.twitter.com/6i2FKWjfos
— Dennis Gerritsen (@GerritDennissen) January 1, 2022
Dit is de eerste keer dat ik meedoe met de app, maar ze hoeven het niet nog verwarrender te maken dan dat het al is. #widm pic.twitter.com/4GueSUfz7Q
— Sharon professioneel oliedingenbakster? (@scgd2203) January 1, 2022
Arno die werkelijk 25 minuten in het programma zegt dat hij z’n dieptepunt al bereikt heeft is wel een fantastische anekdote voor mijn 2022 #widm
— lianne :) (@lazylianne) January 1, 2022
The Masked Singer
De concurrentie was niet mals voor Wie is de Mol?, want RTL programmeerde met tijdens oud & nieuw een tweeluik van succesformule The Masked Singer. In totaal keken 2.28 miljoen mensen naar het tweede deel van deze omkleedshow, wat beduidend minder is dan Wie is de Mol?.
Ik zei het!!! Trijntje!!! #TheMaskedSinger
— cheshala (@cheshala1) January 1, 2022
Mee janken met loretta omdat eindelijk quinty in het pak zitten???? #TheMaskedSinger
— cheshala (@cheshala1) January 1, 2022
SBS 6 blijft achter
Voor SBS 6 viel er zaterdagavond weinig te lachen als het om kijkcijfers gaat. Het best presterende programma staat op plek 16 van de dag en dat is Lachen om home video's. Er keken 513.000 mensen. NPO 1 had naast Wie is de Mol? nog een paar knallers in huis: Ik Vertrek scoorde 1.01 miljoen kijkers, de TV Show trok 1.35 miljoen belangstellenden en de reizende Floortje bediende 835.000 kijkers.
Uiteraard werd ook gretig gekeken naar de aftershow Moltalk, al is het maar een relatief klein percentage van het aantal kijkers van WIDM: er keken 953.000 mensen naar het duidingsprogramma.