De afgelopen weken ging het in RTL Late Night alleen nog maar over One Direction. De komst van de heren leverde minder kijkers op dan gewoon, maar wel een karrenvracht aan tweets.
Terwijl het Ziggo Dome, waar de uitzending voor de gelegenheid was opgenomen, werd bevolkt door gillende bakvissen, hadden volwassen niet zo veel zin in die hysterie. Er keken minder mensen dan normaal naar RTL Late Night. De volwassen die wel keken twitterden massaal hun ergenissen en hun de wereld in.
Een Ziggo Dome vol IQ-loze, lelijke en jankende pubers om 22:38 uur. What's next in #rtlln? Een exclusief interview met alle ex-Teletubbies?
— Guido den Aantrekker (@GdenAantrekker) December 8, 2014
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA #RTLLN
— Jordi v/d Bovenkamp (@JOR_ID) December 8, 2014
Gaat wel diep dit. Ik hoop dat Humberto ook vraagt wat hun favoriete kleur is. #1d #rtlln
— M Peereboom Voller (@MPVoller) December 8, 2014
Jézus, wat een zaadmuziek. #OneDirection #rtlln
— Martijn Konings (@MartijnKonings) December 8, 2014
Maar de doelgroep was zeer tevreden met het optreden van de boyband.
OMG HET WAS ZO GEWELDIG DAT IK MOEST HUILEN????????????????????#rtlln
— Anoukieee!!!! (@anouk_anoukie) December 8, 2014
De Slechtste Chauffeur van Nederland
Op primtime haalde Radar de beste cijfers met ruim 1,7 miljoen kijkers, gevolgd door Memories. De finale van De Slechtste Chauffeur van Nederland was goed voor 500.000 kijkers. Jordi was uiteindelijk de beroerdste chauffeur van het seizoen. In de laatste aflevering moesten de overgebleven kandidaten een tochtje door Parijs maken en dat was vooral afzien voor de juryleden die op de passagiersstoel zaten.
Ik denk dat @TimCoronel en @TomCoronel liever geblinddoekt in z'n achteruit Le Dakar rijden, dan dit tochtje nog een keer. Man... #dscvn
— Dan (@D4nMan) December 8, 2014