SBS zendt de komende weken Chateau Meiland uitsluitend op donderdag uit, waardoor de maandagavond het zwaar krijgt. Alle hens aan dek debuteerde met een weinig hoopvolle 339.000 kijkers, terwijl vlak daarvoor Lingo en Mr. Frank Visser wordt u al geholpen respectievelijk 510.000 en 466.000 kijkers scoorden. Door de slechte start van het zeilprogramma beleefde Waar is De Mol? ook een roemloos afscheid met 306.000 kijkers.
Oooohhh ik ben jaloers..... Zou zó graag meegaan!! Zeilen is het mooiste wat er is.... #allehensaandek
— Mirjam (@Mirjam50030268) November 9, 2020
Ik word al misselijk als ik ernaar kijk.
— A R I N K A 💙 (@Arinkaaaah) November 9, 2020
Wagenziek, zeeziek, luchtziek, ik heb het allemaal, overal en altijd. #allehensaandek
Wat een leuk programma. Standaard concept van samenwerkende bn-ers in nieuwe omgeving, een zeilboot. Ben benieuwd wie er als eerste bonje krijgen!! #allehensaandek
— AJeetjemineetje (@aartjane) November 9, 2020
RTL 4 goede tweede
RTL 4 had niets te klagen. GTST beleefde een sterke maandagavond met 947.000 kijkers en Kopen zonder kijken stootte zonder concurrentie van Martien en co door naar 1,57 miljoen kijkers. Dit kwam Beau goed uit: de eerste aflevering van het nieuwe seizoen noteerde 1 miljoen kijkers.
Kopen zonder kijken kijk ik voornamelijk om me rot te ergeren aan verwende yups. Scheldend voor de tv, ook al vind ik het makeover gedeelte altijd wel leuk.
— Mirella van der Made (@PJMirella) November 9, 2020
Komt werkelijk niets positiefs uit. Martijn: ‘Wat zijn jullie toch een heerlijk positieve mensen!’ 😂 #kopenzonderkijken
— Tamara (@mommydiariesnl) November 9, 2020
“We zoeken een typische jaren 30 woning”
— Johannesmaaktdingenmee (@hetisjohannes) November 9, 2020
*krijgen een typische jaren 30 woning*
“Oh wel klein, dit is niet zo mooi, alles moet anders”
Huh? #kopenzonderkijken
NPO 1 de baas
NPO 3 was in de vooravond heer en meester met de start van het Sinterklaasjournaal dat 1,4 miljoen (kinder)hartjes sneller deed kloppen. Op primetime maakte NPO 1 de dienst uit met 1,6 miljoen voor Radar en 1,56 miljoen voor de start van een nieuwe reeks Spoorloos. Door de goede lead ins eindigde Op1 de avond met 1 miljoen kijkers.
Leuk weer Spoorloos kijken 👀 Ik blijf het een leuk vinden #Spoorloos
— Alberdina Chatarina🇳🇱💃🚲🇮🇱 (@dinie_van) November 9, 2020
Derk is snel grijs geworden! #spoorloos #grijsisookeenkleur
— Wisse33 (@wisse33) November 9, 2020
Ik was even vergeten dat Jetske ook bij #Spoorloos zit.
— Sebastiaan Boers (@sebasboers) November 9, 2020