Nu de dagen korter en donkerder worden, lijkt Nederland steeds meer behoefte te hebben aan de avonturen van Martien, Erica en Maxime. Ditmaal waren ze druk met de inrichting van hun woonboerderij in Hengelo en liet Martien voor het oog van 1,38 miljoen kijkers zien hoe hij de omstreden lamp Kees van kekke paarse lampjes had voorzien. Daarna was Waar is De Mol? met gast Fred van Leer nog eens goed voor 738.000 kijkers.
Lees ook:
ik zou niet door het donker in mn eigen huis durven lopen met al die dooie beesten aan de muur #chateaumeiland pic.twitter.com/13Zek08OGl
— IKfoon (@Bescheur) October 26, 2020
Ik als ik een doosje McNuggets open #chateaumeiland pic.twitter.com/S8SeAEyWCB
— Paul Peeters (@palpeet) October 26, 2020
HAHAHAHA ik kom niet meer bij😂😂#chateauMeiland pic.twitter.com/5BOqcm64BW
— 🟥🟨🟩⤇ 𝗕𝗮𝗯𝗲𝗹𝗮𝗲𝗿 ⤆ 🟥🟨🟩 (@babelaer) October 26, 2020
Krabbé scoort voor RTL
RTL 4 startte vorige week met een nieuw seizoen Kopen zonder kijken dat met meer dan één miljoen kijkers uit de startblokken schoot. Martijn Krabbé flikte dat kunstje opnieuw met 1,26 miljoen kijkers. Voorafgaand aan het woonprogramma noteerde GTST een prijzenswaardige 874.000 kijkers en Jinek scharrelde er 748.000 bijeen.
Dat meen je niet. €450.000 euro voor een tussenwoning in Breda waar je nog van alles aan moet doen. Daar heb je hier 2 geheel vrijstaande huizen voor op 500m2, woonoppervlakte 175m2. Helemaal af. #kopenzonderkijken
— Luuk Korhorn (@TammoKorhorn) October 26, 2020
Goh makelaar heeft veel oudere klanten en kan er helaas niet bij zijn. 🤔 en in het begin van de aflevering maar druk handenschudden en 1,5 meter niet respecteren 🤦🤦#kopenzonderkijken
— Postma (@L_Postma) October 26, 2020
Het leukste nieuwe element van dit seizoen #kopenzonderkijken vind ik dat Roos, de styliste, elke aflevering iets uit de verkleedkist mag kiezen.
— Demian Polane (@DemianPolane) October 26, 2020
Vorige week de Jumbo_Party_Bril_Goud van https://t.co/eBsOSb33jS, deze week de badjas van Pardoes. pic.twitter.com/tE6AcV1K1r
NPO 1 piekt en daalt
Ook NPO 1 heeft één miljoenenhit op primetime gevolgd door wat minder bekeken titels. Radar is de onbetwiste favoriet met 1,16 miljoen kijkers die smulden van Antoinette Hertsenberg en haar hetze tegen vermeend malafide dna-testen. Daarna was Het A-woord goed voor slechts 641.000 kijkers, wat de dramaserie een 18e plek in het kijkcijferklassement opleverde. Op1 maakte dat verlies goed met 941.000 kijkers.
Ha! Antoinette heeft de voorwaarden gelezen #radar pic.twitter.com/yEzpasVruG
— Victor Hopman (@vic23) October 26, 2020
Hahahaha. Wat is ze weer goed bezig, die Antoinette. #radar
— Sebastiaan Boers (@sebasboers) October 26, 2020
#radar wat was Antoinette weer geweldig in gesprek met die marskramer in DNA tests! Zijn we net van Yomanda af komen er dit soort orgeldraaiers eraan! Enfin u bent gewaarschuwd!
— De Schunnigheid Regeert.. (@jeroen1huizinga) October 26, 2020