Kijkcijfers: Push the Red Button start met 1,1 miljoen

1 februari 2015 10:52 | kijkcijfers | Door Televizier

© RTL Nederland

Het nieuwe RTL 4-verborgen cameraprogramma Push the Red Button had zaterdag een redelijke start met iets meer dan een miljoen kijkers.

In Push the Red Button staat op verschillende locaties in het land met een pijl met bijvoorbeeld de tekst 'Druk om je leven op zijn kop te zetten' of 'Druk voor romantiek'. Mensen die durven te drukken, komen vervolgens in allerlei gekke situaties terecht. Op Twitter waren de reacties aardig enthousiast.

All You Need Is Love

Push the Red Button was natuurlijk niet het best bekeken programma van de avond. Dat was (buiten het Journaal en Studio Sport) natuurlijk All You Need Is Love met 1,6 miljoen kijkers. En zoals altijd riep het liefdesprogramma van Robert ten Brink veel emoties op, thuis op de bank.

De uitzending van All You Need is Love had had helaas wel te lijden onder een slecht geluid.

Nee Janine, het lag niet aan jou. Iedereen klaagde erover.

Ik Vertrek

Ik Vertrek liet zien hoe het drie jaar na de emigratie ging met een aantal van de vertrokken stellen. De verhalen waren lang niet allemaal even positief. En dan zijn de kijkers keihard.

Meer over