De nieuwe quiz van Robert ten Brink, The Big Picture startte zondag met 1,1 miljoen kijkers. En dat is helemaal niet beroerd voor de spelshow.
The Big Picture werd aangekondigd als nieuwe generatie spelshow vanwege de app waarmee je live mee kunt spelen en winnen. Dat is inderdaad aardig, maar The Big Picture zelf lijkt als 2 druppels water op Lotto Weekend Miljonairs.
Ook al voelt t wat gejat, het is technisch knap om een niet live programma zo goed met live-app-spelers te combineren. #TheBigPicture
— Arnan Samson (@arnansamson) February 1, 2015
#Thebigpicture is leuk! Weekend miljonairs in een nieuw jasje. En de app werkt als een trein. Tot nu toe alles goed!
— Kirsten Keerssem... (@Kirstenschrijft) February 1, 2015
Boer Zoekt Vrouw
Het best bekeken programma op zondag was vanzelfsprekend Boer Zoekt Vrouw waarin het keuzemoment van de boeren nog even werd uitgesteld naar volgende week. Deze keer was het vooral Bertie die opzien baarde, het lukt de boerin maar niet om een simpel gesprekje aan te knopen met haar logées. Dit tot grote frustratie van de kijkers.
Bertie kom OP! NU! #bzv
— Halina Reijn (@halinareijn) February 1, 2015
Zelfs ik krijg het niet gezellig bij Bertie #bzv
— MarcMarie Huijbregts (@MarcMarieH) February 1, 2015
Gelukkig kreeg Bertie van Yvon nog een extra dag om wel een praatje te maken en haar vrouwen iets beter te leren kennen. Op hoop van zegen dan maar.
#Bertie gaat over zichzelf heenstappen. Ok! Stappenplan: kekke outfit aan, haar in de krullers en een lik mascara. Zijn we al een eind. #bzv
— Maurice Wijnen (@mauricewijnen) February 1, 2015
TV Show
Andere goed bekeken programma's zondag waren natuurlijk weer Divorce (1,9 miljoen) en Moordvrouw (1,5 miljoen). Ivo Niehe deed het nog net iets beter met zijn oude vertrouwde TV Show: 2,1 miljoen kijkers. Het programma ging in zijn geheel over Monaco, maar kijkers hadden vooral oog voor iets anders.
De #tvshow, Ivo Niehe lijkt op #Gerard Joling!!
— Harry Wolters (@WollyHarry) February 1, 2015
Ivo Niehe heeft een Gerard Joling-oogopslag #tvshow
— Guido den Aantrekker (@GdenAantrekker) February 1, 2015