De eerste aflevering van The Voice Kids trok zaterdag 1,5 miljoen kijkers. Nooit keken er minder mensen naar de talentjacht met zingende kinderen.
In vorige seizoen was The Voice Kids goed voor meer dan 2 mijoen kijkers, nu waren dat er 1,5 miljoen. Misschien dat de dalende cijfers iets te maken hebben met de verhuizing van de talentenjacht van vrijdag naar zaterdag. Maar dat is gedaan om juist meer kijkers te trekken. Zou het dan toch iets te maken hebben met talentenjachtmoeheid?
Pfffff ik dacht dat ze klaar waren met de #dance #playback #voice shows enz gaan ze weer beginnen met #voicekids, is goede film wat @RTL4
— rob (@RobbieRing) February 9, 2015
Ook de hoeveelheid reclame en de soort reclame tussendoor vielen niet helemaal goed.
Jezus wat veel reclame #voicekids
— Britt (@BrittvZijl) February 14, 2015
Wat ongelofelijk slechte reclames in de pauze van @thevoicekids. Kinderen zitten met handen voor ogen en oren! #ongepast #tvk #voicekids
— Arjen Roelofs (@Arjen_CDA) February 14, 2015
Na The Voice Kids volgde de Valentijnsuitzending van All You Need Is Love waarin verliefde mensen met de trein (en met Robert ten Brink) naar Parijs reden. De liefdesshow trok ruim 1,5 miljoen kijkers die zagen hoe de liefde ook op latere leeftijd nog kan toeslaan.
Awww vet schattig die 2 ouwetjes!?? #AllYouNeedIsLove
— Joan (@joanzie1985) February 14, 2015
Ben je 90 en dan vraagt je vriendin je ten huwelijk in Parijs! #Hihaaa #AllYouNeedIsLove
— Marjon Vonck ? (@MarjonVonck) February 14, 2015