Wie is de Mol? hield de gemoederen al weken, zo niet maanden bezig. Wie zouden er toch meedoen aan het extra seizoen van het spelprogramma? Zaterdagavond werden de kandidaten dan eindelijk bekend, waaronder Ron Boszhard, Ellie Lust en Nikkie de Jager. Zij mogen net als zeven anderen in Toscane nogmaals proberen de Mol te ontmaskeren.
‘JAAAAA LEKKER!’
— Nina Juffermans (@NinaJuffermans) September 5, 2020
‘OH GODDANK!’
‘HALLELUJAH!’
‘OOOOOH WAT EEN OPLUCHTING!’
Nederland een belangrijk doelpunt gescoord?
Nee, Ron Boszhard heeft de eerste aflevering overleefd.#widm
Ik vind dit seizoen na 1 aflevering al leuker dan dat hele laatste seizoen in China.
— SD🏳️🌈 (@scgd2203) September 5, 2020
Heerlijk, gewoon een keer opdrachten die te volgen zijn en die de kandidaten volgens mij zelf ook een keer snappen. #wieisdemol #widm
Het is nu al fantastisch!!!!! #widm
— Suzanne Mensen (@Suuz_) September 5, 2020
Tour de France
Achter Wie is de Mol? werden twee journaals op de tweede en derde plek van de zaterdag. De terugkeer van Dit was het nieuws wist 1.284.000 liefhebbers te trekken. De Avondetappe met Dione de Graaff, als nabeschouwing op de eerste Pyreneeënrit, trok 1.105.000 kijkers.
#Avondetappe #Dumoulin wie het laatst lacht, lacht het best. Jumbo Visma eist nu alle aandacht op maar er rijden een aantal renners in de luwte mee die straks als JV uitgeblust is met de prijzen aan de haal gaan. Mark my words.
— Piet pakt de Leuning (@Norb582) September 5, 2020
Lekker lachen. Blij dat #dwhn terug is😊🤣
— RFGTweet (@RFG112) September 5, 2020
Hit the road
De eerste aflevering van Hit the road op SBS6 trok 606.000 kijkers. Daarmee stond de talentenjacht op wielen op gepaste afstand van Linda de Mol’s Ik hou van Holland, dat het met 814.000 kijkers moest doen.
Ik word echt blij van dit programma #HitTheRoad
— Daan (@Daanklxxs) September 5, 2020
#HitTheRoad meezingen op de aanhanger. pic.twitter.com/70GybfHCKE
— MTower (@MaartenvdToorn) September 6, 2020