Ken je ze nog, die reclamefilmpjes met Peer Mascini en zijn Melkunie-koe? Na 12 jaar afwezigheid is Peer terug. Met koe.
In 1997 kon je geen zwembad betreden zonder de zin “Ik zei nog zo, geen bommetje!” te horen. De boosdoener was een commercial van de Melkunie, waarin een ongehoorzame koe Peer Mascini terroriseert.
Mijn koe en ik
Mascini beleefde in de jaren daarna de dolste avonturen met zijn vierpotige kameraad, waaronder een ritje op een motor en een romantisch diner in een restaurant.
Sterk merk
Opvallend genoeg kent nog iedereen de naam Melkunie, terwijl het merk al 12 jaar niet meer op de markt is. Ondanks dat geldt het zelfs nu nog als een populairste zuivelmerken ooit, volgens onderzoek van een merkenbureau.
Terug op de buis
Nu is de Melkunie terug en om het te vieren komt het merk met een nieuwe commercial. Peer Mascini en koe konden daarbij natuurlijk niet ontbreken. Is de reclame net zo grappig als vroeger? Bekijk hem hieronder: