Op Twitter maakte Angela haar nieuwe missie wereldkundig.
Lees ook:
1 op de 3 vrouwen heeft te maken met urineverlies maar we hebben het er nooit over. Gek eigenlijk. Dit is iets waarvoor we ons vooral niet moeten schamen. Deel jouw verhaal met #breakthetaboo #sport #alwaysdiscreet pic.twitter.com/qPlutWDero
— Angela Groothuizen (@Angelagroothuiz) 3 oktober 2018
Eén op de drie
Volgens Angela heeft één op de drie vrouwen te maken met urineverlies en wordt daar zelden tot nooit over gepraat. Wat haar betreft is het hoog tijd dat vrouwen hun verhalen en ervaringen delen. Ze nodigt haar volgers dan ook uit de stilte en het taboe te doorbreken met de hashtag #breakthetaboo.
Always Discreet
Het lijkt erop dat Angela, die eerder kilo's afviel als het gezicht van Weight Watchers, een nieuwe job te pakken heeft. Ditmaal is ze woordvoerder voor Always Discreet, makers van hygiëneproducten voor vrouwen van alle leeftijden.