Het kan volgers van Britt niet ontgaan zijn: de laatste weken prijst ze geregeld producten en diensten aan op haar pagina.
Influencer
Als een volleerd influencer laat ze haar ruim 545.000 volgers zien waar ze zoal blij van wordt en niet zonder kan. Dat leverde de laatste weken posts op als deze voor een zekere hamburgergigant waar ze fan blijkt van de nieuwe, tijdelijke en oh-zo-exclusieve chocoladesmaak.
Ook bracht ze met liefde een nieuw type detoxmasker aan de man.
En bleek ze, uitgerekend tijdens het koken, enorme fan van de nieuwe BBC oorlogsserie World on fire.
Eerder sprong ze al een gat in lucht voor een volledig elektrische auto.
En was ze ook te porren voor een promo voor Love island.
Lucratief
Het is niet onlogisch dat Britt haar bekendheid inzet om wat te verdienen. Influencers zijn geliefd bij reclamemakers die maar wat graag de portemonnee trekken voor een online uithangbord. Onlangs liet Fajah Lourens nog weten dat ze zó riant wordt betaald dat ze tv-klussen kan weigeren: "Ik verdien meer met een paar Instagram-posts dan met zo’n programma. Ik heb campagnes lopen van 50.000 euro. Dat gaat dan bijvoorbeeld over een samenwerking van drie maanden. Waarom zou ik mezelf blootgeven op tv als ik net zo veel kan verdienen met tien posts op social media?" aldus Fajah die 'slechts' 120.000 Instagramvolgers heeft.