Blokker zet Sarah Jessica Parker in om haar vernieuwde warenhuizen te promoten. De eerste tv-spot is inmiddels uitgezonden, maar niet iedereen is enthousiast.
In de commercial raakt de Sex & The City-ster niet uitgepraat over de vernieuwde Blokker.
Poffertjespan
Tijdens een feestje in haar chique New Yorkse townhouse vertelt ze al haar vrienden en kennissen over de winkel die ze ontdekte toen ze in Amsterdam was. Naar eigen zeggen heeft de zaak haar leven veranderd. Gaandeweg de spot gebruikt ze typische Blokker producten zoals een zwabber, kaasschaaf en een poffertjespan en wijst ze iedereen ook nog en passant op de website van het warenhuis.
Verkeerde keelgat
Blokker probeert met de commercial haar restyling onder de aandacht te brengen. Sarah Jessica Parker zou perfect passen bij de afgeslankte, hippe stijl die het warenhuis nastreeft. Maar op Twitter lijkt het inhuren van een schatrijke Amerikaanse actrice eerder een averechts effect te hebben.
Ik ken de Blokker op de Bilderdijkstraat, Sarah Jessica Parker. En jij bent geen Blokker op de Bilderdijkstraat.
— Kaj Leers (@kajleers) April 26, 2016
@MevrouwRomee Die spot trekt toch op bitter weinig? Oh, Sarah Jessica Parker, met wie ik mezelf zò kan vereenzelvigen, shopt ook in Blokker?
— Thomas Smolders (@Ljosmyndun) April 26, 2016
Eerst zet je een paar honderd mensen op straat, en daarna rol je een nieuwe winkelformule uit. Blokker doet het.https://t.co/S5ndLYfczT
— Carel Bruring (@CarelBruring) April 25, 2016
Er moesten 390 medewerkers voor de laan uit, maar Blokker heeft nu maar wel mooi een commercial met Sarah Jessica Parker.
— Evert Kwok (@evertkwok) April 25, 2016
Sarah Jessica Parker bij Blokker. Dit is het enige waar ik aan dacht: pic.twitter.com/B7D2mlKyoy
— Diederik de Groot (@diederikdegroot) April 25, 2016