Winston Gerschtanowitz stopt per 1 augustus 2016 als commercieel directeur bij Talpa Media. Hij start zijn eigen mediabedrijf, waarmee hij meer wil inspelen op de digitalisering.
Dat is zojuist bekendgemaakt in een persbericht. Winston werkt al twaalf jaar bij het mediabedrijf van John de Mol. Sinds april 2013 is hij commercieel directeur bij Talpa Media.
Mooie tijd
Hij hield zich bezig met de creatieve ontwikkeling van gesponsorde programma's als Koffietijd en Eigen huis en tuin. Winston blikt tevreden terug op zijn jaren bij het mediabedrijf. "Ik heb een fantastische tijd gehad bij Talpa, geweldig samengewerkt met John de Mol en het hele team."
John de Mol
Die tevredenheid is geheel wederzijds: "Ik ben hem zeer dankbaar voor zijn jarenlange commitment en de meer dan plezierige samenwerking en wens hem veel succes," zo luidt de officiële reactie van De Mol.
Volgende stap
Toch is Winston nu toe aan een nieuwe uitdaging. "Het huidige momentum in de digitale mediawereld vraagt om een nieuwe stap in mijn carrière." Hij combineert zijn werk als commercieel directeur al jarenlang met zijn presentatiewerk bij RTL Boulevard. Daar heeft hij nog tot begin 2017 een contract.