De Gouden Televizier-Ring Verkiezing is in volle gang. De TROS, NPO en RTL4 hebben inmiddels spotjes gemaakt om hun programma’s te promoten.
Sinds de tussenstand van de Gouden Televizier-Ring Verkiezing 2013 bekend is gemaakt, lijkt de strijd om de felbegeerde tv-prijs pas echt goed te zijn losgebarsten. Verschillende programma's van de publieke omroep en de commerciële zenders worden dan ook flink gepromoot.
Televizier-Ring filmpjes
De zenders doen er alles aan om zoveel mogelijk stemmen binnen te halen. De TROS, de NPO en RTL4 zenden inmiddels filmpjes uit waarin gevraagd wordt te stemmen op hun programma's.
Zo maakt de TROS reclame voor Flikken Maastricht en promoot RTL4 de serie Divorce en het spelprogramma Ik Hou van Holland. De NPO brengt drie programma's onder de aandacht: Moeder, Ik Wil Bij De Revue (Omroep MAX), Wie Is De Mol? en nogmaals Flikken Maastricht.
Op de radio
In het radioprogramma De Coen en Sander Show werd aandacht gevraagd voor heet VARA/BNN-programma Over Mijn Lijk. Dit werd gedaan door Mehtap, die afgelopen seizoen te zien was in het programma. Het fragment kan je hier terug luisteren.
In de filmpjes wordt op een leuke manier de link gelegd tussen de genomineerde programma's en de Televizier-Ring. Bekijk ze hieronder: